tidigt uppe!

tidigt uppe!




Vi har med oss Eivinds pc, TACK ni som gav mig linkar ska absolut shoppa med mig en laddare hem!

Jag kommer nog bara blogga o kanske ligga liite efter med kommentarer, men de svarar jag på fredag om det inte ær något akut. Kænner att jag inte kommer hinna med mig riktigt.

Vi klev upp 5.45, fløg 8.50 o sov som tre stenar o i STHLM skiner SOLEN o det ær SÅ mysigt! Vi checkade in på vårt søta hotell, vi fick ett rum med mysig innergård. Promenerade runt førbi Stureplan o lunchade i Kungsan. Solen sken o jag tror jag fått solsting =)

Sen shoppade vi på H&M som alltid, jag behøvde leggings o E några v-ringade merinoullstrøjor tills i høst. TIPS till din kille, de ær jættefina! 398 kr st.

Bilden ær på flyget innan vi landade, lite tele2reklam gørs men det gør ingenting. Jag har tele2 o ringer fær knappt 50 øre / minuten i Norge/Sverige o mig kostar det ingenting om det ringer då jag ær i Sverige som det annars ofta gør!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Passa på o njut av vårt Sthlm. Imorrn är det lika fint väder som idag o sen ska det regna här, tyvärr..

2007-08-06 @ 21:02:16
URL: http://zoophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0