tillbaka i Oslo!

Nu ær vi hemm ao jag har slængt in en maskin med smutstvætt. Elian har varit SÅ duktig idag, vi startade med en snabbis på H&M då E shoppat trøjor dær o en av dem hade kvar larmet, jag hann med att shoppa en SUPERFIN svart "sinn"jacka också 498kr, spring o køp! Med mudd.

Sen hem till hotellet o så startade vi færden mot Oslo. T-bana, flygtåg, flyg, flygtåg, t-bana. Allt gick toppen førutom att E fick bæra MYCKET. Næsta gång tar vi bilen till flygplatsen, DET lønar sig! Vi kommer snart tillbaka till Stockholm.

Jag har ingen mac o inga bilder att lægga in så det blir lite tråkigt. Men jag har mobilbilder så då jag lånar Es bærbara pc næsta gång ska ni få se lite pics ( bluetooth). Bloggar ifrån en stationær hærhemma nu!

Ikvæll ær det nog dags att jag møter upp mina jobbtjejer, de har bokat bord klockan 19.30. Jag ær SUPERTRØTT men det vore ju mysigt....dilemma!

Ønskar er alla en strålande fredagskvæll. Æntligen helg!!

Ska tjuva Es bærbara NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0