Fokuserad!


Bästa hjälpredan, han kom på nåt nytt idag!?

Det blir tidig kväll ikväll, han är redan iklädd pyjamas och gnuggar sina ögon. Lite gröt ligger i magen, allt fixat för en lugn och skön natt. HOPPAS! Jag ska våttorka golven, ta en dusch och sen LANDA i soffan. På jobbet sitter jag och får nästan ont i rumpan av allt sittande men hemma får man springa av sig. E brukar tycka att jag säger order FIXA ofta...Måste bara fixa det, vi ska fixa det, det måste fixas, glöm inte att fixa... :)

Kommentarer
Postat av: Angel

Fixa säger jag med ofta,men det är väl ganska vanligt?kan jag tro *s*.

2007-12-17 @ 18:17:31
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Josefine

Ha,ha ni har likadan dammsugare som vi har. Är ni nöjda med er? Våran är värdelös. Känns som att man flyttar på smutsen. Dvs suger dåligt. Hoppas att tomten kommer med en ny till oss =). (Har bara haft den i ca 3 1/2 år.) Ha en bra kväll! Kram

2007-12-17 @ 18:23:16
Postat av: Elin

Samma här, jag använder fixa i nästan var och varannan mening nuförtiden. Men ibland varierar jag mig och säger "fixelixa" istället. Bra va? ;) Ha en toppenmysig kväll med ljusmyspys i mörkret! :)

2007-12-17 @ 18:27:14
URL: http://elincamilla.blogg.se
Postat av: josefine

Angel: ja absolut, men E tycker jag fixar o fixar med ALLT =) kram
Josefine: haha NEj jag ønskar mig en ny, denna har hængt med sen jag var 17. LÆNGTAR efter tomtens øverraskelse...tack o detsamma!kram

2007-12-17 @ 18:28:07
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Elin

Ordet fixa är även ett favorit uttryck för mig och speciellt nu i juletid för då måste man verkligen fixa en hel del :)
Kram!

2007-12-17 @ 19:06:00
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se
Postat av: v

Hej! Vad skönt att det "bara" var ett virus. Här har det också fixats och städats idag :) Det är vi småbarnsmammor experter på!

2007-12-17 @ 19:07:32
URL: http://www.stamningsfullt.blogspot.com
Postat av: frida

här är en till som ofta fixar.
har även en video inspelning från när jag var liten ( i Elians ålder), där jag hjälper min mamma att städa genom att stänga av och sätta på dammsugaren med munnen :) jag var poppis hemma då. haha

2007-12-17 @ 19:20:23
Postat av: Anna

Hej Josefin! Det har inte kunnat undgå att du har en bugaboo en vagn som jag gärna skulle vilja ha till min Alfred. Jag har dock en liten fundering det är nämligen så att jag bor i norra sverige och undrar om vagen funkar även
här? Tacksam för svar men jag har ingen egen blogg så bäst vore om du svarade här :)

2007-12-17 @ 19:26:20
Postat av: Anna

Hej Josefin! Det har inte kunnat undgå att du har en bugaboo en vagn som jag gärna skulle vilja ha till min Alfred. Jag har dock en liten fundering det är nämligen så att jag bor i norra sverige och undrar om vagen funkar även
här? Tacksam för svar men jag har ingen egen blogg så bäst vore om du svarade här :)

2007-12-17 @ 19:26:30
Postat av: josefine

Anna: hej, jag kan ju inte helt lova dig då jag ej bor i Norrland eller kört den på mycket snö men det finns vinterhjul till den. Om man ska gå mkt i skogen så tror jag det är svårt, det är ju främst en cityvagn. Men om du ska ha den på snöigt väglag så tror jag det är jobbigt oavsett vilken vagn du har. En BB är väldigt lättstyrd och underbar att shoppa med då korgen rymmer massor :) Men den kör nog fast i snöyra, men det är det värt haha =) Lycka till!Om du ångrar dig är de lättsålda iaf!
kram

2007-12-17 @ 20:01:51
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0