Morgonens

Imorse då jag gjorde mig klar så sov Elian... ända tills jag stänge av hårfönen, det händer inte annars! Sen gav jag välling o han låg o myste med E lääänge i sängen. Snacka om att E får en snedvriden syn av våra dagar, men det bjuder jag på. De är värda allt mys i världen tillsammans!



Jag imorse kl 7.20.
Mina nya stövlar, supersköna o lite odd.

Idag blev det svarta bomullsstuprör H&M, svart polo Mango o blågrått linne över med volang ifrån Soaked in luxury.

Nu ska vi mysa härhemma o evt dammsuga om vi hinner.

Kommentarer
Postat av: Camilla

jättesnygga stövlar ju! :)

ha en fin måndag!

2007-12-10 @ 13:53:58
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: kjell lindblad

hej kille 33år sammlar på skor från tjej.
betal från 500 till 2500kr för beg skor.
nudrar lite snällt om du säler några skor
mvh kjell

2007-12-10 @ 14:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0