Onsdag!

Idag har jag och Elian varit nerei byn. Jag hade så tur att den kjol som ej fanns i min storlek hade kommit in. Så den shoppade jag plus nya leggings på Vero Moda. Sen hittade vi en mysig bok till Elian också.


Här fortfarande i pyjamas, släcker och tänder lampan!


Tröttis inne i en butik. Sekunden efter slocknade han sittandes. Men vaknade inne i kön på Lok & Latte. Samma sömn som igår, 30 minuter. Inte mycket.


Inne på Lok & Latte. Åt sin barnmat snällt innan han gick bannas = var less på att sitta. Så jag fick kasta i min min cappuccino och morotskaka som jag tänkt vi skulle dela på men Elian ville inte ha. Sen begav vi oss mot bilen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0