Diesel

Diesel

Hann ut snabbt, in på H&M o köpte en marinblå merinoullströja åt E som han kan ha på jobbet. En mössa, strumpbyxor o en stålmannenbody åt Elian. Sen hann jag in o köpa en GOD cappuccino o så fick jag sms att de var i närheten ( vagntjej o killen). Sprang förbi Diesels skyltfönster o såg dessa fina gröna skor, dålig bild. Längtar till våren!!

Vagnen blev såld direkt, jag blev lite nostalgisk då jag rullade den nerför våra trappsteg, sa faktiskt hejdå vagnen o upplyste henne om alla saker som man kan göra med den, en del visste inte jag då jag köpte den så jag missade att man tex. kunde lufta undersidan på sommaren mm.  Hon ska föda en pojke i maj, hade jättefin mage. Lycka till lilla familjen som köpte vår vagn.....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0