DYRT

men nu har jag varit hos tandläkaren 500:-, imorgon kl 9.20 blir det fixa tre småhål också. Han misstänkte det var pga graviditeten, fostret bildra ju skelett o då suger det ut kalcium ur sin mor o tänder är skelett... + att då man är gravid så är man mkt trött ( vissa glömmer borsta tänderna, inte jag jag har borstatändernamanier ), man småäter kanske om man mår mkt illa, eller får enorma begär efter saker....kanske sötsaker. Så min uppmaning till gravida: borsta EXTRA noga så kanske ni slipper betala de 2300:- jag ska betala imorgon =)

Tidigare hade jag tandläkarskräck men han var otroligt trevlig o nuförtiden resonerar jag ofta att jag har ju fött barn så jag ska klara det. Bedövning ska nog hjälpa mig, tidigare hade jag alltid lustgas hos tandläkaren... Han misstänkte att hålen varit där en stund o de var små o jag behövde inte laga dem nu men jag vill. Plus att jag är supermotiverad att dra ner REJÄLT på godisätandet nu. Choklad var dock bäst sa han, om jag nu blir sugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0