FREDAG!

Jättemysig dag med besök av Hilde o Viktoria o Aslaug o Henrik. Åt lunch, grovt bröd med pålägg o grönt, cappuccino o smoothies. Sen lekte bebisarna o vi mammor fick prata som vanligt =) Hus o annat!

Så himla skönt med fredag = pappa är hemma om morgonen o heeela dagen!
Imorgon ska E o hans jobb ut o fira att de klarade målet, massa tusen ska läggas på dricka o mat, jobbet betalar. Så då kommer Viktoria hit o ska mysa med oss. 

Strax kommer Bestemor o Heidi o hälsar på en sväng innan de flyger till Trondheim. Vi ska ha fredagsmys o ev åker jag iväg o möter några vänner om jag kan lämna mina E. Svårt det :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det härligt med fredag! Jag älskar fredagsmys med familjen. Söt han är din lilla gosse, verkar lugn. Vänta bara tills han blir 2,5 år ;) Jag hade en lugn bebis och har ett litet busfrö nu. Men såklart det goaste som finns!

Kram från en Alnöbo

2007-02-02 @ 17:42:59
URL: http://www.modigamyran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0