Glad men trött!

Glad men trött!

Vi har haft en bra dag men stressade en del då jag har ringt till mitt trygdekontor ( försäkringskassan på svenska?) angående att jobba i mammaledigheten. Jag ska bara hoppa in lite då o då o sälja denna månaden, det ska bli så kul. Börjar fredag 8-12, tante Heidi ska vara barnvakt o på måndagen är Bestefar ifrån Sundsvall barnvakt. Sen kommer Mormor 14-22 mars o hjälper oss!

Ringde kl 12 till trygdekontoret men efter kl 13 fick jag svar på en enkel fråga, åååå dessa telefonköer o inkompetenta människor gör mig galen ibland, men nu är allt löst. Har faktiskt redan fått mina kunder så jag ska ringa o boka imorgon om Elian är snäll på morgonen :)

När jag fått tag i chef, trygdekontor, mormor o barnvakter så gick vi ut en tur efter att ha dammsugit o fixat hemma. Fick samtal ifrån Sverige av Angelica som uppmärksammat de konstiga bloggarna med mina bilder på min familj + mina texter, ringde o fixade så de blev spärrade. Promenerade lite o mötte Monica, köpte panini o cappuccino o prommade lite, men inte så lätt med en kaffekopp o en vagn i snöslasket!

Vi hamnade hemma hos oss o sen åkte de hem o Elian käkade pasta på burk med köttfärssås, så gott då han kan gapa =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Full fart hela dagen och nån idiot som kopierat dig. Kan det bli mycket stressigare än så? :)

Det verkar som du tagit det väldigt bra, skönt att bloggarna blivit spärrade.

Du är söt som vanligt på bilden, gott ser det ut med ett glas rött :)
Kram

2007-02-28 @ 21:56:54
URL: http://ninisens.blogg.se
Postat av: josefine

Tack du är alltid så gullig!!! kram

2007-02-28 @ 21:59:21
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: angelica

hej gumms! skönt att det gick bra än så länge då! skoj o prata m dej igen =) allt för långt mellan gångerna vi pratar i tele eller på msn =)
ha en bra kväll o unna dej vin!
puss puss! o hälsa dina killar =)

o jobba inte ihjäl dej nu på fredag =)

2007-02-28 @ 22:14:22
Postat av: Anonym

har följt din blogg nu rätt länge. undrar vad jobbar du med, eftersom du skrev att du ska börja jobba igen? fortsätt skriv hur kul som helst att läsa :D

2007-02-28 @ 22:18:22
Postat av: josefine

angelica: ja jättemysigt att du ringde, haha tråkig nyhet du hade bara men bra du uppmärksammade det!PUSS ska INTE jobba ihjäl mig, jag lovar!

jag svarar på kommentarer med namn =) Kanske det försvann?

2007-03-01 @ 10:16:26
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Amanda

Hur mkt har du tänkt att jobba?
Får du lägre mammaledighet då?
Är det ekonomiska skäl som gör att du börjar jobba redan?
/Amanda

2007-03-01 @ 14:38:36
Postat av: Martina

På den här bilden är du så otroligt lik din mamma. Söt alltså! Du verkar leva ett så gott liv, det tänker jag ofta när jag kollar här. Ni ser ut att njuta av livet med familj, vänner och hittar alltid på en massa skoj. Måste själv bli bättre på d. Mina vänner har barn, min sambos har bara singel/festar killar så vi har ej så många gemensamma vänner, lite trist!

2007-03-01 @ 16:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0