Gröt

Gröt

Här har det käkats gröt med päronpuré i, men han var inte så sugen. 
Jag försöker bara tömma mjölken, men den är han inte heller sugen på.
Han blir nog nöjd med burkmat sen, han älskar pasta med köttsmak.

Vi tänkte egentligen gå på prommis nu, men så kommer de snart o ser på vagnen, o Bestemor kommer o hämtar sin bil som vi lånade i torsdags så vi hade två om jag ej skulle haft vagn.

Kanske vi hinner ut ändå, om vi bara prommar i närområdet, så jag får dagens kaffe...... Ja så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Isabella

Skönt att lillen din äter annat än bara bröstmjölk. Min totalvägrar, vad jag än ger. Snart är han sju månader och vill ha ej annat än tutten. Ibland blir jag smått galen! Tror jag behöver en promenad nu jag med!
Må gott!

2007-02-20 @ 11:28:37
URL: http://ferlass.wordpress.com/
Postat av: Sarah

Åh vad jag skulle vilja byta liv med dig, din pojke e ju så söt !!

2007-02-20 @ 11:33:30
URL: http://pure.blogg.se
Postat av: josefine

Isabella: Hej, ja jag har lite annat problem, just idag då att brösten är FÖR fulla o han vill inte ha, vi byter en stund =) Det kommer, har pratat m många som säger att den dagen deras bebis slutat amma har de gjort det på dagen, så du behöver nog inte oroa dig. Njut av att vara "wanted", jag blir biten jag hehe.KRAM
Sarah: tack så jättemycket, du får gärna byta liv med mig en stund, så jag kan få sova :) Kram

2007-02-20 @ 12:35:21
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0