Härlig dag!

Fick besök av Frognermammor+bebisar o vi åt paj o drack te / cappuccino. Jättemysigt o så kuligt då bebisarna får leka med varann. Ligga o se o greppa varandras näsor, prata lite eller bara le lite. Tänk vad barn har framför sig, varje dag är ett äventyr med massa nytt!!

Sen kom också Monica o Nickolas o stannade kvar o vi beställde bla Dermalogicas rengöringsgelé från Strawberrynet. Superbilligt! Nu är tante Heidi här o ser Sex & The City o har käkat middag. Jättemysigt, älskar besök!!!


Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Söta du! Tack för grattis till Johanna :-) Super synd att vi missade mys lunchen hos dig idag :-( Jag tänkte smsa ut imorgon att jag bjuder på lunch nästa vecka hos mig så så hoppas jag att vi ses då! Nu har sessan precis somnat och jag och min prins ska äta "tårta" för att fira hennes dag.! Kramis! :-)

2007-02-21 @ 20:49:49
Postat av: josefine

å så mysigt ni har det!!
ja det vore jättetrevligt! GOTT med tårta!
KRAM

2007-02-21 @ 21:08:06
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Linisis

Visst är det mysigt med besök!! Håller med! Hade jag bott lite närmare hade jag velat komma till dig på en kopp cappuccino :) hihi

2007-02-21 @ 22:05:40
URL: http://linisis.blogg.se
Postat av: Sarah

Som trogen läsare jag e av din blogg så blir jag bara mer och mer fast ! Ditt liv fascinerar mig mycket och du tycks leva ett underbart liv med två härliga personer och massa vänner ! Fortsätt skriv som du gör :)) Det är alltid lika kul att komma in på din blogg!

2007-02-21 @ 22:46:09
URL: http://pure.blogg.se
Postat av: Anonym

ja inte utan att man är avundsjuk på barn som kan njuta o skratta o må bra av att greppa andras näsor.... hmm undrar om jag inte gör det fortfarande men folk skulle nog inte förstå.. (=

2007-02-21 @ 23:51:02
Postat av: josefine

Lina: du är SÅ välkommen!!!
Sarah: tack så jättemycket, gullig du är!

:)

2007-02-22 @ 08:29:27
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0