SÖNDAG!

Så, då är det söndagsmorgon o natten har varit ganska lik de andra. Kl ett då jag la mig ammade jag Elian i vår säng o bar sen in honom till sig, så jag slapp vakna 1.49 som vanligt. Kl 3.30 vaknade jag av en E som ville kärleksförklara sig, då jag fått honom att gå o lägga sig ( i gästsängen i källaren, pga snarkande vid alkoholintag) så vakande hjärtat o käkade lite till, fick bära o lägga o så vaknade han väl vid 6 tror jag, eller så sov han till nu. Kl 8 lyser iaf hela hans ansikte o han ligger o pratar o är superglad. Så nu dricker jag välling o han leker i babygymmet. Hans far lyser inte helt upp ännu, han ska få sovmorgon!

Planer idag:
tvätta
packa till Malmöresan
Promma o dricka kaffe med Gro kl 13


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Härligt m kärleksförklaringar mitt i natta ;o)
Ida vaknade 5 imorse hon, kl 6 ville hon ha välling o sen kliva upp 6:30 o kolla på PIPPI (Pingu - hennes favvofilm) men då pallade jag inge mer så då fick pappsen rycka in!!

Trevlig söndag!
KRAM

2007-02-04 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0