Esaknad

Vi saknar DAD. Men snart ses vi! Han ringde nyss o fick höra om Elians rumpa, byter numera direkt efter han käkat för allt rinner igenom. Han verkar inte sjuk men jag undrar vad som sker. Vi fick iaf veta att huset var jättefint o behöver fixas lite i precis som jag trodde men E vill ha det. JIPPIE! Det dumma är att vi är borta lördag/söndag då ordinära visningen är, men E fick förhandstitt idag o vi ska försöka fixa så jag får se huset måndag morgon innan budgivningen startar. Spännande....hoppas ingen annan vill ha det ;)

Ikväll ska jag o Morfar äta entrecote då Elian lagt sig, efter bad o salvinsmörjning. Usch önskar han slapp ha så lös mage.


Underbart att inte vara på stan eller åka någonstans förutom att möta vänner, jag är ju hemma för att njuta o Elian har sett ett nytt hem / dag o mött massa nya människor. Det räcker, orkar inte stressa omkring i kyla på stan också.


Kommentarer
Postat av: Josefina

Åh gud vad roligt med hus!! Vill också flytta till hus, men de får bli en senare fråga. Sen undrar jag vart den grå klänningen som du har på bilderna kommer ifrån? Väldigt snygg var den!

2007-01-24 @ 19:32:14
Postat av: josefine

Ja det känns jättekul! Den är välanvänd o kommer ifrån ZARA!

2007-01-24 @ 20:09:31
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Lina

Eftersom jag har bott i Oslo så undrar jag såklart i vilket område ni kollar hus?!

/Lina

2007-01-24 @ 20:47:49
Postat av: josefine

Lina: Nu bor vi på Majorstuen o vi kikar på Langhus / Böleråsen nära Ski!

2007-01-24 @ 21:01:45
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

Majorstuen har jag bra koll på :) Själv bodde jag på Bislett! Kan ju inte bli mycket bättre läge än så, men jag förstår att ni vill lite utanför stan och komma ifrån lägenhet nu när ni har barn och så. Har själv inga barn ännu, men är nybliven husägare så jag vet vad ni har att se fram emot ;)

/Lina

2007-01-25 @ 09:16:33
Postat av: Anna-Lena

Det ligger ju åt helt fel håll ;D Nej då, hoppas hoppas det blir ert! Har ett vännepar som bor... hm... ja, åt Ski-hållet, vi har varit på besök, lite landet tycker jag! Mysigt! Och stackars Elian då med magbesvär?! Han är inte förkyld? det kan ju oxå sätta sig i magen, har gjort på oscar iaf?! Fast om det rinner igenom? Något han inte tål?! Hm... hoppas han är bra snart! Ha det såååå skönt hemma, längtar efter mina nu! :)

2007-01-25 @ 11:13:11
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Alice

Hmm..har jag missat nånstans att ni pratat om nåt specifikt hus som är på tapeten??
Har läst bloggen i januari men hittar inget om det.Låter helmysigt i allafall, det är så skönt att bo i eget hus.Vi hade först radhus, men nu har vi villa..Hoppas det blir ert.

2007-01-25 @ 17:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0