FREDAG!

Idag är det fredag igen, veckorna flyger fram. Nu sitter jag i mitt barndomshem ( syster+familjs hem nu) o ska käka fullkornsvälling. Alla är på jobbet men vi ska få besök av Kattis o Mion, det är min brors frus syster o bebis. Ska bli så himla kul. De är på babysång nu först, jag är väldigt imponerad över att de hinner vara där så tidigt.

Vi sitter i pyjamasen. Elians mage är likadan fortfarande, många säger det kan vara eftersom han får tänder ( som han älskar att bita mig med). Inatt var det tre bköjor, annars är det noll. Så min trötthet ökar dag för dag men det går bra. Han är ju världsbäst ändå!!!



Kommentarer
Postat av: mams

Godmorgon!Ingen svarade när jag ringde.Hur är det med Elians mage?Har det pågått många dagar kanske Du skall uppsöka en barnavårdscentral för det verkar inte bra.

2007-01-26 @ 09:35:48
Postat av: Josefine

vid 20 igår ringde det inte!
jag tror det är tänderna jag...

2007-01-26 @ 09:40:36
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Nej,jag ringde kl.6, till Allsta.Eftersom jag läste att Du skulle fara till Allsta o. inte vara kvar hos pappa på kvällen.Tog för givet att Du ville ha kvällen ledig för familjen.

2007-01-26 @ 09:45:13
Postat av: Josefine

ok men det ringde inte här o inte på mobilen :)

2007-01-26 @ 10:02:11
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mams

Jag ringde flera ggr.Det lät som om luren lades av ,sen tutade det upptaget jättelänge.Jag ringde inte på mobilen.Hälsa Kattis från mig.Här är världens oväder.

2007-01-26 @ 10:42:54
Postat av: Suzanne

Ida är sjukling nu!
Feber, hosta o dunderförkyld. Men jag funderar lite på om det kan vara tänder som spökar här oxå... Ser att två st "huggtänder" uppe är på G, spricker nog fram vilken dag som helst. Så hon bajsar oxå diarré nu, bara till att smörja med salvan =)

KRAM

2007-01-26 @ 11:12:40
Postat av: kattis

hälsa lena du med,,,såg att hon hälsade till mig...

2007-01-26 @ 14:48:56
Postat av: Josefine

Mamma: okje, skumt! Kattis hälsar massor tillbaka!
Suzanne: nej så himla tråkigt, krya på!!! hur mår du? fick du vila? haha lillgumman. Eivinds mamma säger dock att diarré inte beror på tänder, men man ska tro det man själv vill! Massa helgkramar

2007-01-26 @ 15:12:19
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Idha

Tror att inga sjuksköterskor vill erkänna att bebisar får diarre när dom får tänder, förmodligen för att det inte är vetenskapligt bevisat. Men ALLA får det ju i stort sett. Ainoa har tom haft diarre på senare tid när hon fått hörntänder...

2007-01-27 @ 20:01:13
URL: http://idhaedstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0