Grädde!

Nu fick jag ett msnmeddelande om att Aslaugs dotter kommit hem ifrån skolan o är förkyld, det luktar som att vi inte kommer iväg idag heller. Men barn o allt vad det innebär betyder faktiskt att man inte alltid kan följa planen. E tog bilen imorse o ska komma hem med den då vi behöver den, han lyckas alltid slippa åka kommunalt han =) Jag var trött o tyckte idén lät bra, o det var ju ganska smart!

Har nyss pumpat lite tills imorgon då vi ska lämna onkel Håvard o Elian här hemma några timmar då vi drar på visning. Gräddliknande mjölk har jag, det är ju bra. En stund var den tunn, men tror det var en slump just den gången. Det betyder ju att Elian får i sig det han ska....minst sagt. Inget socker har jag käkat idag, min ambition är massa frukt o inget gotta. Mår inte bra alls av massa dåligheter i mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0