Krämrouge

Nu ska vi snart bege oss ut, Elian har sovit lite i vagnen i hallen först. Ska mata, leka lite o så ut! Tänkte shoppa ett krämrouge att ha på vardagarna med mascara bara. Huden får ju så mycket skön luft nu om dagarna då man slipper sitta inne på jobbet i äcklig kontorsluft.

Längtar tills jag ska träna också, dansaerobic+mage/rygg innan jag ska fixa mig inför tjejmiddagen ute ikväll. Åt tapas på det stället sist dagarna innan jag födde Elian. Jag o E satt i värmen o hade nyss hämtat ut vår nya bil, jag var brun o tjock o nu är jag ganska blek o 18 kg lättare :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Gick du också upp 18kg under grav? Har du gått ner mer än ursprungsvikten eller ligger du på den? Självklart behöver du inte svara:-) Jag är bara nyfiken, på mig sitter säkert 6-8kg kvar medans alla andra tappat sitt i ett kick:-D Ha en härlig dag och en trevlig kväll!

2007-01-19 @ 11:40:39
URL: http://fialiljas.blogg.se
Postat av: Suzanne

Vi har fått internet nu =) HURRA!!!!

Men herregud Jossan, har du gått ned 18 kilo?? Det är ju mycket mer än vad du gick upp ju! Vad väger fröken nu? Du glömmer väl inte bort att äta riktigt!

Själv så jar jag lyckats gå upp ca 10 kilo nu trots att jag gick ned 4 kilo på direkten när jag blev gravid m Lillebror, undrar vart detta ska sluta?? Men ingen idé att oroa sig över det, huvudsaken är att Lillebror mår bra, min vikt är en fis i rymden - den får jag ta itu med till sommaren =)

KRAM

2007-01-19 @ 12:55:15
Postat av: josefine

Fia: jag gick upp 13 men har gått ner 18. Detsamma!!
Suzanne: jippie äntligen! jag tycker det ät jättebra att du lagt på dig så lillebror mår bra, tänk snart får vi se honom :) KRAM jag äter!!

2007-01-19 @ 13:59:03
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0