Långpromenad!

Långpromenad!

Jag kisar i solen, därför jag ser skum ut. 

Hittade ett krämrouge på Body Shop, rosa. Perfekt, bytte också Elians ullbodies som jag köpte i somras o trodde han skulle kunna ha i vinter, oj så fel jag räknade på storlekarna =) Han är ju så stor.

Sen promenerade vi o han ville inte somna men tillslut i Frognerparken slog han igen sina två blå under mysfilten med kon på o till speldosans melodi. Han är som sin Far, gillar att somna till ljud. Jag är tvärtom, måste ha ganska tyst. Jag gick i över en timme i njöt av allt solljus. Käkade en muslibulle från Baker Hansen o en cappuccino ifrån Barista.

Nu är vi hemma o jag ska lära Elian att vänta med sina äckelblöjor tills E kommer hem, det går inte så bra. Jag har redan fått två stycken idag, men det är ju bra att allting fungerar som det ska =)

ÅÅÅ denna dagen har varit så bra hittills, kommer bli så skoj o få dricka några glas vin ikväll o fira Viktoria, ska ta ett glas för mig själv också. Ej hunnit ha födelsedagsfirande ännu....Vi prövar med den 3, ut o käka med vänner o dricka. Ha barnvakt....det är planen!



Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vad snö den ända snön vi har haft är lite lite som låg kvar i en halvtimme kanske=)

2007-01-19 @ 16:54:12
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att se lite snöbilder.Här blommor vintergäcken 2-3 mån.för tidigt..Har varit på massage o.Ingemar har springtränat.Hoppas Du får en trevlig kväll.Vill ni ha bilder på båten?

2007-01-19 @ 17:53:14
Postat av: josefine

Detta är minilite snö tycker jag men snö iaf :)

2007-01-19 @ 19:04:35
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Kelly

Jättefina solisar!

2007-01-19 @ 19:17:33
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0