Lycklig!

Nu sitter jag i soffan o har fixat klart med bilder o ska borsta tänder o tvätta ansiktet. Måste komma i säng i tid o vara lite piggare imorgon förhoppningsvis. Är så stolt över prinsen som klarat resa, omställning, nya människor o hem så bra. Han sussar sött nu efter tröttgråt i bilen o flera somna/vakna pga flyg som landat osv...Men han reagerade inget på tryck i öron oavsett amning eller ej.

Är  så glad över alla mina vänner o underbara familj, men lite ledsen att jag inte hann luncha med Ullis eller Emma, Anki...mfl.. Sen är det Ylva, Angelica o andra jag gärna mött men jag hann inte. Planen var att ev en kväll lämna huset men nej jag ville umgås med Morfar o vara nära Elian då han inte sov i sitt eget hem o hans Pappa inte var i närheten.

Nu tillbaka här så känner jag att detta är hemma, men jag älskar att komma på semester till Sundsvall o mysa. Blir så himla bortskämd med mat av alla bara o det känns på jeans o annat men det ordnar sig nog. Eivind stackars är superallergisk då vi bor hos min djurvän till syster, han nyser o sväller upp i halsen o blir om möjligt ännu tröttare än vanligt =) Men han är bäst o jag älskar honom så mycket.




Kommentarer
Postat av: maria/spillis

Jag kollade in hemsidan och mina tårar rann då jag tittade på första bilderna på Elian. Vilken lycka!!!!

2007-01-28 @ 23:35:36
Postat av: josefine

Å , ja jag vet det är så häftigt!!!! :) Tänk vad vi varit med om!!

2007-01-29 @ 07:56:57
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Skönt att bli bortskämd av familjen- det ska jag bli till helgen :D Du skriver att du är stolt av elian och det ska du ju givetvis vara men jag tror oxå det beror på hua mamma var under resan! Lugn mamma= lugn bebi! Det är vad jag märkt med oscar iaf?! ;)

2007-01-29 @ 11:46:43
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: josefine

Anna-Lena: NJUT! Ja jag tror också det, han är så snäll o härlig :)

2007-01-29 @ 13:23:46
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0