Mina bästa skönhetstips:

*Gå ut ofta, så ofta du kan. Uteluft är bra för dig!
*Drick mycket vatten, det är min favoritdryck o jag tror verkligen det rensar hyn.
*Rengör alltid ansiktet VARJE kväll, jag har produkter ifrån NIVEA (Har testat det mesta då jag jobbade på NK, men jag gillar NIVEAs rengöringsgelé. Använd ansiktsvatten o sen återfukta. Jag kör NIVEA hela vägen, ibland Body Shops ansiktskräm med E-vitamin, som idag det är solfaktor 15 i den.
*Peela! Peela ansikte OCH kropp. Minst en gång i veckan.
*Le! Då är du alltid finast!
*Se vad du passar i o inte, kör inte stuprör för att alla andra gör det, utan för att det är smickrande för just dig. Klänningar passar de flesta, tyvärr döljs ofta fina former i de A-linjeformade men med snygga tights till så ser man iallafall dina vackra ben. 
*RÖK INTE. Snus är också äckligt men röka är den värsta synden enligt mig. Usch o fy!




Kommentarer
Postat av: sus

bra skönhetstips :)

härlig blogg i övrigt, har följt dig nu i några månader men aldrig lyckats kommentera.
jättefin lägenhet och världen mysigaste familj verkar du ha också!

2007-01-19 @ 14:26:29
URL: http://susidus.blogg.se
Postat av: josefine

Tack så jättemycket!!! :)

2007-01-19 @ 14:53:16
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Helena

Jätte bra skönhetstips, verkligen =) Frisk luft och vatten är billiga och bra knep. Det där med att klä sig i vad som passar just sin egen kropp är jättebra, är så lätt att man hänger på trender man inte alls passar i bara för att alla andra har det. Som stuprör tex som du nämde är en jätte svår modell att passa i. Ha en bra fredag!

2007-01-19 @ 16:22:21
URL: http://misshoneypie.blogg.se
Postat av: Ida

Jag gillar din blogg, läser den varje dag.
Trevlig helg!

2007-01-19 @ 16:50:48
Postat av: Alvas Pappas Blogg - alvaplutten.blogspot.com

Alvas pappa lyssnar o lär!!! gudarna vet att det behövs, nivea gel köps snarast




.........observerar intresserat att snusningen trots allt verkar vara ok för utseendet om än äckligt. tar det med sambon snarast!!!

2007-01-19 @ 17:12:31
URL: http://alvaplutten.blogspot.com/
Postat av: josefine

tack så mkt o ha en bra fredag allihopa!
Alvas Pappas Blogg: jag har lite svårt att veta om du är allvarlig eller slänger med lite ironi? om du är allvarlig, så bra!!! Men du snusning är inte okej,,,,men förstör iaf inte hyn på samma sätt som vid rökning o det bästa av allt den drabbar bara den som snusar ( rökningen drabbar ju oss alla!) o eventuell kysspartner ;)

2007-01-19 @ 19:06:36
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Kelly

Bra tips! :-) Tycker om din blogg!

Jag har blivit bättre på att dricka vatten, inte röka längre...lite nyårslöften *s*

Jag använder oxå bara NIVEA, tycker de är jättebra!

2007-01-19 @ 19:16:41
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack för mycket bra tips, jag måste verkligen dricka mer vatten och det där med modet var mycket tänkvärt, ofta följer man modet mer än följer det som pasasr sin kropp. Tack för en bra blogg!

2007-01-19 @ 21:36:45
Postat av: Adina

Haha, skitbra tips asså :D men jag har tur för jag passar i raka jeans och stuprör. Älskar tajta jeasn .

2007-01-20 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0