Morgonträning!

Morgonträning!

Här tränar Elian på golvet o jag går omkring i pyjamas o resten av huset sover. Tänkte ta Helena lite så de får sova ut nede men tror kanske de sover alla tre. 

Det blir träning idag känner jag, jag är trött men ändå pigg i huvudet. Magen är ond, träningsvärk. Ska erkänna att jag aldrig varit fan av att träna mage...den har aldrig varit stark men igår orkade jag nästana alla hårda övningar o jag andades min yoga-andning som hjälper superbra. Alltid då jag får ont eller anstränger mig så börjar jag automatiskt andas så, jag hade väldigt stor hjälp av den då jag födde barn. Man orkar mycket mer om man andas riktigt.

Känner mig motiverad nu igen trots att jag ej kom iväg på något av de planerade passen i veckan pga sjuk sambo, ingen sömn o snöstorm. 

Tvättkorgen svämmar över, tur vi har två. När den ena blir full så lägger jag över i den andra o vips är det inte lika stressande att tvätta längre. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar din inredning hemma...Ser ut att vara snyggt=)

2007-01-13 @ 11:50:14
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: mams

OOjjj,så duktig DU som tar dig an ännu en baby..
Jättebra att Du sköter om hälsan.Ligger Elian på magen av sig själv?Puss

2007-01-13 @ 16:29:11
Postat av: Linis

Kikar in och önskar en mysig lördag! Förresten när var det du skulle "komma hem"? Skulle vara mysigt med en fika och få snusa lite på lill-E! Kram!

2007-01-13 @ 17:55:35
Postat av: Karolina

Vilket fint namn! Elian :)

2007-01-13 @ 18:29:02
URL: http://karolinaw.blogg.se
Postat av: josefine

Anna: tack!
mams: tack! det var inte jobbigt, hon bara sov o ville ha sin napp! Nej han ligger o tränar om jag lägger dit honom, inte av sig själv.
Linis: nästa måndag, dvs den 22 kommer vi
Karolina: tack, jag är vädigt nöjd :)

2007-01-13 @ 19:36:48
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Linis

Hör av dig om du får någon lucka över för en fika.. det vore mysigt! :)

2007-01-13 @ 21:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0