natten

Detta var natten utan sömn. Först somnade jag 23, Elian vaknar 23.15 då får E vyssja. Sen vaknar Elian en gång i timmen o äter, lägger ner honom o så vaknar han efter en timme. 1,2,3,4,5,6,7,8....E fick sova nere eftersom jag ej ville bli väckt av snarkning nu när han är förkyld. Kl 7 ringde jag o väckte honom så han fick byta blöja. Sen låg vi alla tre i sängen, E är jätteförkyld men ska snart på jobb, jag låter honom sova lite till. 

Elian gnager på min hand som om det vore för kung o fosterland. Tänder, tänder, tänder...han kändes också lite extra varm igår o sov väldigt gott på kvällen. Stackars, men jag fick halvsova mellan 9-9.30 då han sov på mitt bröst, oroligt men skrek iaf inte. Så nu ska vi iväg till Aslaug, ska bli så kos även fast jag är supertrött o Elian verkar må bättre om dagen.

Dagens must have: cappuccino. 

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Å det där känner man igen å snart börjar det om igen för vår del. Idag är det en deppig dag för mig. Kan inte sluta tänka på allt som skett på sistone å jag blir så ledsen. Vill må bra å glädjas över allt som ska ske, men det är tydligen omöjligt! Kram

2007-01-09 @ 11:09:38
Postat av: Anonym

Hejsan!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på GratisGenerationen. och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till!

Mvh
Mia

2007-01-09 @ 11:22:41
Postat av: elinis

din lilla stackare, jag hoppas dagen går bra ändå! puss

2007-01-09 @ 14:52:19
Postat av: Anna-Lena

Usch då... MEN det är ju antagligen "bara" tänderna och snaaaaart är alla ute och inge problem för denna gång!? ;D Önskar skönare natt i natt! Och en kram till er som sliter med sömn och ont i bissarna

2007-01-09 @ 19:17:09
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: josefine

Suzanne: ja jag vet men det är värt det :) Uscha så jobbigt med allt som skett...önskar jag kunde göra nåt, säg till i så fall! Jag tycker vi styr upp en lunch ihop du, Maria o Therese? Kanske på onsdagen? Vore jättemysigt! Om du vill kanske vi kan komma til dig? Köpa med o fixa lunch ihop? Eller om Therese jobbar mötas i stan nånstans? Jag önskar dig massa lycka vännen nu ska du njuta av magen o ert nya hus!!!

elinis: tack gumman, det gick bra men träningen får lida...jaja man prommar o drar vagn o lyfter bebis o det gjorde jag INTE då jag jobbade o va tvungen att kombinera med träning! Puss

Anna-Lena: ja man får se det så, dagen gick bra ändå :) TACK vi skickar en stooor tillbaka till dig o maggen :)

2007-01-09 @ 20:41:21
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0