Söndagskväll

Jag somnade inne med världens härligaste kille då jag la honom förut o sen dess har jag inte riktigt vaknat till igen. Ska kanske lägga mig i sängen o läsa jättetidigt idag? Men nu börjar filmen Så som i himmelen, sett den många gånger men den är fin!

Varje söndag drabbas jag av: vi borde bli nyttiga syndromet. Så jag ska prova det igen denna veckan, iom att jag ska träna så kommer det ganska naturligt. O jag är frisk, jippie ska ut på vanliga kl 12 prommisen med vagnen imorgon o få luft o dagsljus!

Planer i veckan:
Måndag:
Ringa o fixa med helsestation o trygdekontoret
Promenera till Aker Brygge o hem igen (hämta paket ifrån Morfar)
Köpa present till Bestemor
Träna kl 16.15
Dammsuga o städa lite hemma

Tisdag: 
Hälsa på Aslaug & Henrik o de andra tjejerna+bebisar kommer!!
Träna 20.15 (om det inte krisar med läggning av Elian)

Onsdag:
Får besök av Frognermammorna, fixa lunch! Therese bakar muffins, mysigt!
Besöka bestemor som har födelsedag!

Torsdag: 
Promma.

Fredag: 
Frukost/Lunch hos Viktoria som fyller år!
Träna kl 16.15
Mysa med familjen i helgen bara vi.





Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken mysig liten familj ni verkar vara :)

2007-01-07 @ 23:05:12
URL: http://beautifulcrazy.blogg.se
Postat av: josefine

tack så mycket :)

2007-01-08 @ 09:27:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0