Tacos!

Tacos!

Nu har jag supersöta badbilder på Helena & Elian i vårt badkar men de censureras. Några gränser måste man ha! Väldigt sött då de plaskade omkring tillsammans! 

Nu har Gro & Benjamin promenerat ner till stan o ska se nattbio o småisarna sover sött i sina sängar o vi fick äta helt ostört o prata massor. Jag o Gro kikade gamla bilder på mig ifrån då jag jobbade på Gran Canaria. Hemskt att se hur man såg ut, eller inte hemskt men man inser ju att man förändrats. Jag var SUPERBLOND o hade endast string på 50% av bilderna då vi alla körde den nakna looken på dagarna eftersom vi var så bruna!? Alltså på stranden! Inte på dagarna annars :)

Nu är E o hyr oss en film o jag käkar ett äpple, har lyckats få i mig ett om dagen, ska få i mig några kiwis också.

Träningen var sååå härlig!




Kommentarer
Postat av: Sarah

Vore kul att se kort från Gran Canaria-tiden.. inte i string dock :)Ett påklätt partykort kanske..?

Bara för att få se hur du förändrats! Ibland känns du så gammal, vis och mogen på nåt sätt, man glömmer lätt att du bara är 23 för det känns som du har så mycket livserfarenhet med alla jobb du haft, resor du gjort etc. Menar det på ett positivt sätt alltså, inte att du är en gammal tant, haha :)

Tack för en underbar blogg, du får aaaaldrig sluta :)

2007-01-13 @ 00:12:15
Postat av: Idha

Det var tider det! Haha
Våran martinifest på Anfi o sen till jobbet ett par timmar senare tokfulla...saknar dig sötnos!
Kram

2007-01-13 @ 02:49:36
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: josefine

Sarah: ja kanske det vore en idé....får se ;) Tack så mkt!!!

Idha: Ja jag kikade på dem igår....tokigt :) Saknar dig också!!

2007-01-13 @ 09:26:38
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Syster

Ja, vill också se nåt gammal kort på dig! :) Och precis som Sarah skriver verkar du vara mycket mognare än många i din ålder är! :)

2007-01-13 @ 12:33:32
Postat av: josefine

Syster: haha tycker du det?!

2007-01-13 @ 19:38:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0