Tired MAMA

Jag är trött, supertrött. Elian vaknade 1.52 ( vaknar ALLTID 1.49 med några minuters marginal) o sen vid 4.30, käkade o ville prata. Jag höll på i en timme att lägga honom, han hade full blöja så fick byta den. Så vid 6 vaknar jag av Morfars väckarklocka ute i vardagsrummet där han sover, går dit o väcker honom,  går in o lägger mig o så startar klockradion i sovrummet som tydligen inte ens var inställd på det. Jaja så nu är vi vakna o Elian leker på golvet o jag dricker nyponsoppa o planerar att sova en minilur med honom efter jag duschat. Om han nu vill sova.....

Idag ska vi hälsa på Oskar & Hanna!!

Älskar mitt hjärtegryn som ligger på mitt gamla bebistäcke o ler massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0