Vi i lunchen

28271-907

Vi pratade mycket hus idag o vi funderar på radhus lite utanför, vore så kuligt om vi alla mammor + familjer kunde bo på samma ställe om man ska bo utanför. 

Dröm: Mina barn växer upp i bra område där vi känner familjer, vi kan ha tillgång till trädgård, andra grönområden o man kan gå promenader o bara hälsa på för en kaffe eller käka middag ihop o slippa ta sig så långt. Vi ska klart se närmare på den saken, men vi väntar tills Monica hittat sitt hus så det inte blir någon stress med bud o visningar, tänker inte konkurrera mot / med vänner :)

Nu har jag fixat däcket(På Anton Sport där det kostar 169 kr / gång = ny slang o arbete), det var en liten metallgrej i hjulet. Jag har bytt slang TRE gånger nu o de BORDE ha upptäckt detta direkt har jag kommit fram till efter fyra samtal med Morfar. Han är den mest praktiske man jag känner o han sa väldigt fint till mig en gång:

(Liknande)Förvänta dig inte att alla är som mig, då kan du bli besviken. 

Det var sött tycker jag då han bara menar att jag är så van att han kan fixa det mesta o att alla killar inte är tekniska/praktiska. Han är iaf den jag känner som klarar mest saker. Tex:
bygga, snickra, laga/reparera, sy, baka GODASTE bullarna, laga god mat, fixa i rabatter mm.

Nu är Elian nybadad o jag har nyss ringt syster så hon fick höra skratt då Elian o E busade på soffan. 

Lugnet råder, ännu en kväll är här o imorgon fyller Pappa i huset år. Present får han på middagen eftersom jag ej haft vagn idag=ej kunnat fixa.

Ikväll är det Greys Anatomy o jag längtar, efter det ska jag krypa ner o vara duktig flicka o sova i tid som igår, det är underbart att slippa vara supertrött.

Får vi inte svar om semester imorgon av Es chef så avbokar jag resan o vi struntar i det, är less på att ej få tag i sin egen chef eller få svar då man behöver dem = DÅLIG CHEF om du frågar mig.



Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Nej, vad är det för tull med chefen nu då? Menar du att ni kanske inte kan åka nu?! Dåligt att intehöra av sig då när någon söker en?! Hm... hoppas ni får tag i honom... i tid! Äsch, vad dåligt! Söt kille på alla bilderna dock :D

2007-01-16 @ 19:37:35
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: josefine

Han är alltid svår att få tag i o jag hatar att tjata....
TACK! =) Resan är inte så hemsk att mista heller om vi kan ha egen liten hage i sommar!

2007-01-16 @ 19:55:44
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Nej det är klart! :D Lycka till med det då!

2007-01-16 @ 20:01:38
Postat av: mams

OOOOOOOOOOOOOoo såfiiin elian.Du är såååååå go som mamma.Jag är så stolt o. tacksam över Dig!!

2007-01-17 @ 15:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0