ärenden

SIBA i Oslo har iaf ett kösystem med nummerlappar, bra! Fick nytt minneskort så nu fungerar kameran igen men några bilder som låg i det gamla är förlorade. 


På SIBA

Vi har fixat saker idag, post, bank, hämtat ut Eivinds pass o annat. Sen skulle vi käka på vårt ställe KOKKAMOKK men då är köket stängt i juli för att renoveras så vi hamnade på PEPES pizza, gott men jag mådde lite illa. Elian sussade skönt tills vi skulle hem igen o han blev GLAD över sin röda ballong.

Nu käkar han fruktbitar bredvid mig o jag väntar på en tjej som ska köpa amningskudden. Har sålt massor på internet, jätteskönt att spara plats. Man shoppar ju ändå en del nytt om man får en till bebis längre fram, iaf vi. Jag ska nämligen satsa på en prinsessa då =) Men en prins är så välkommen också såklart, tufft med småbröder =)

Sover sött ute med lånad filt men jag blev kall så vi fortsatte att äta inne!


Här ser ni mitt hår, slingorna! De blev bra, nästa gång blir det ännu finare då jag slingar om ca 8 veckor, då blir effekten av helfärgen helt borta.

Nu kom damen o köpte kudden o det började ösregna i samma ögonblick. Stackars, hon skulle ha fått en påse eller så. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är lite nyfiken på vad som var fel på ditt minneskort? Jag köpte nämligen en likadan kamera som dig igår och en del av mina foton blev tvåfärgade i grönt och blått. Efter ett tag gick det inte att knäppa några foton alls. Åkte till Siba och fick ett nytt minneskort...men men, samma sak igen. Jag kan inte hellerse hela fotot i visningsläget...får bara upp en liten "ruta" med fotot. Är det likadant för dig? //Maria

2007-07-11 @ 17:35:05
Postat av: Angel

snyggt håret blev

2007-07-11 @ 18:18:07
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: josefine

Maria: jag fick meddelandet: spärrat minneskort! nu ska det fungera men känns ju tråkigt om det sker igen =( Lycka till med ditt!!!
Angel: tack så mkt!!

2007-07-11 @ 20:19:33
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0