BRA SERVICE!

Jag mailade o frågade om vad som skedde på blogg.se o fick snabbt svar o nu fungerar det. Tack!

kl: 18:51
Dagen idag var SÅ mysig! Nu badar killarna o jag har försökt loggga in på bloggen i nästan en halvtimme. Hoppas det fungerar nu bara!

Mitt på dagen så gick jag tur till Majorstuen, vårt gamla place =) Köpte en cappuccino, macka o scones o avnjöt detta med min kära vakna son vid en fontän. Vi satt o delade på maten o jag såg på mitt hjärta som intressant studerade vattnet o njöt. Kärleken i ens bröst är obeskrivligt stark. Att vi två kan sitta o se på saker, äta tillsammans samma mat o förstår varandra DET är kärlek!

Sen mötte vi AnnaStina o Johanna o gick en tur i parken o myste. Elian var vaken o Johanna vaknade så vi gick hem till tjejerna. Sen lekte barnen järnet o vi åt hembakade muffins som AnnaStina slänge ihop. Så himla mysigt. Jag ÄLSKAR att umgås med denna energirika, positiva, underbara människa. TACK för en fabolous dag!!

Sen hann vi med en sväng på Odeon då barnen sov i vagnarna o E kom o åt middag där o sen åkte vi hem till oss.


Jag vill tipsa er om AnnaStinas blogg som är så himla härlig LÄS den o fastna!

gizmolinas.blogg.se  Ni ser mina länkar till vänster så ser ni AnnaStina. ENJOY!

Nu kommer en drös med bilder:




 










Leker!


En riktig Mor, bakar o allt!


Våra små i full gång!






Kommentarer
Postat av: Cassie

Vilken fin klänning du har, får man fråga vart du har köpt den?
Härliga bilder som alltid:)
Ha en fortsatt trevlig kväll

2007-07-15 @ 20:24:13
Postat av: fröken

oj va jag älskar att läsa din blogg, du inspirerar verkligen mej! verkar vara en helt underbar mamma!! och blivande fru;)
Skall själv bli mamma, dock först om 7 mån, men gissa om jag längtar!kram

2007-07-15 @ 20:28:01
Postat av: Stina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Jag längtar tills jag blir mammaledig. Hoppas jag hittar några trevliga "medmammor" att umgås med.

2007-07-15 @ 20:33:08
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Stina

Vilken mysig dag ni verkar ha haft! Jag längtar tills jag blir mammaledig. Hoppas jag hittar några trevliga "medmammor" att umgås med.

2007-07-15 @ 20:34:11
URL: http://girle.blogg.se
Postat av: Caroline

Wow, vilka PINGLOR på bilderna idag! Ni är verkligen superläckra, både du och AnnaStina! Tur att ni har med er Elian och Johanna, för annars skulle väl inte en enda norrman lämna er ifred :) Så stor Elian har blivit nu också, kan väl inte vara långt kvar tills han fyller 1 år? Har han börjat prata något än?
Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka! Är det nu i veckan ni ska ut och segla? Hoppas vädret håller i sig bara, för idag var det kanonväder i Gbg iaf.
Kram

2007-07-15 @ 23:00:37
Postat av: josefine

Cassie: tack!! min tunika kommer ifrån Indiska, men du kanske menade AnnaStinas klänning?
Elian fyller ett år den 18 augusti!
kramar

2007-07-16 @ 07:10:34
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0