dagen

Jag hade skrivit långt om idag så försvann allting... så tråkigt! Försöker börja om:

Kom iväg i sista sekunden till frissan, men hann göra som planerat gå snabbt ( nästan sprang sista biten) o köpte med en kaffe innan jag sprang in två minuter försenad. Fick lyxbehandling, massage, kur o massa blader att läsa. Sen kom E o E o hälsade på då jag varit borta 2.5 timmar. Så kul, jag ser E parkera, ta med sig Elian på höften o komma in.

Så frågar jag vart vagn, skötväska o allt är så säger han: oj det glömde jag! Jag ska bli lite, men bara pyttelite som E inte släpa med allt men iaf det viktigaste =) 



läste denna!

Sen åkte vi o handlade, massa frukt o grönt o nu har vi ätit kyckling med stor sallad. Mår inte så bra av det vi ätit sista tiden, langos, kebaber o pannkakor =) 


Så här fin är jag med folieslingor =) 

Mina killar:


Allt fotat med min mobil, just nu då jag skulle lägga över bilder så står det i displayen på min nya kamera: spärrat minneskort, maximal otur? De säger på SIBA, ring CANON o undrar när jag är i Sundsvall nästa gång. Helt galet.... Allt ska krångla.

Men det finns värre saker som kan ske, jag är otroligt tacksam över att min familj är frisk!!!!!!!!

"Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag
och något alldeles oväntat sker
Världen förändrar sig varje dag
men ibland blir den aldrig detsamma mer "

Alf Henriksson

Kommentarer
Postat av: mams

Jag har funnit toppenfrissa alldeles om hörnet. En kille med skägg o.JÄTTELÅNGT hår.Blev mkt. nöjd.Pris 260:- för toppning.
Elian är så söt i rosa!
Pussa honom.

2007-07-10 @ 18:26:14
Postat av: Cille

Vad synd att inte kameran funkar! Måste bara fråga, vad är det för mobiltelefon du har som tar så bra bilder?

2007-07-10 @ 18:36:36
URL: http://cille.blogg.se
Postat av: Pia

Vill bara ge en kommentar om din blogg,jag tucker den är underbar..fortsätt som ni gör.Från en 3-barnsmor i 40-års åldern i Sundsvall

2007-07-10 @ 18:53:47
Postat av: josefine

mams: så bra för dig =) bara tvätta + föna hos lärling där jag går kostar 560 kr, saftigt!! Puss ses snart! ska vi köpa något spec??
Cille: ja superdumt!! en sony ericsson z610i!
Pia: tusen tack!!! ha en jättefin kväll! o grattis till tre mirakel, inte dåligt!

2007-07-10 @ 19:05:59
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sofia

blev du nöjd med resultatet? vill se hur det blev med slingorna? gjorde du utväxten?
denna ständiga utväxt man kämpar med=)

2007-07-10 @ 19:42:32
Postat av: Maria

Hej Josefine. Tycker verkligen att du har en super underbar blogg även familj. Måste titta till den några.. gånger per dag med tanke på att du är så flitig med att uppdatera den:) Jag har en liten fråga till din mams om det är okej... Undrar var du har hittat denna duktiga frisör, jag bor nämligen också i Malmö och blev lite nyfiken. kramkram

2007-07-10 @ 20:14:19
Postat av: Mamma till två små pojkar

Du ser, killar tycker inte att det är lika viktigt med vagnar, skötväskor o allt =) huvudsaken är att han fick Elian med sig :) Ni verkar ha haft en skön semester! När ska ni gifta er? Snart?

2007-07-10 @ 20:34:41
URL: http://minimode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0