Dagens seglats!

Idag var det moln men skönt väder då vi startade. Sen somnade jag, Mormor o Elian o killarna seglade i spöregn. Så gott som vi sov då i fören har jag inte sovit på länge. Elian behöver vila massor nu av alla intryck o av all havsluft tror jag. Han ligger här bredvid mig nu o sover en nap.

Nyvakna! Elian vaknade en minut innan E kom o fotade oss.



Sen sprack det upp o jag styrde lite o nu ligger vi i hamn, vet inte helt vart men jag vet att vi ska sikta på Marstrand på lördag.



Nu ska jag ge mig ut o upptäcka hamnen! Se om det finns någon mysig tidning att shoppa. 


Kommentarer
Postat av: Tove

Trevligt! Jag var å segla i helgen jag med! Å vi la till i marstrand på lördag morgon. Så skönt ställe & alla är verkligen jättetrevliga! Imorgo ska det bli finare väder iaf! ha det så mysigt! kram

2007-07-19 @ 16:54:35
URL: http://kummlan.blogg.se
Postat av: Helena

Vad roligt att läsa om Er seglats (som för övrigt är i mina hemtrakter!). Vore jättekul att veta i vilken hamn Ni ligger idag.
- Helena

2007-07-19 @ 17:08:33
Postat av: Angel

vad härligt...Mött många norskar nu under sommaren då dom turistar här så kul

2007-07-19 @ 18:41:00
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: josefine

Tove: Å så mysigt! vi kommer dit på lördag! ha det så mysigt du med! kram
Helena: så kul att du följer oss =) Ikväll är vi i
Henså!
Angel: så kul!! ja de är mysiga :)

2007-07-19 @ 18:51:42
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Helena

Henså? Undrar var det ligger? *funderar* Visst var Ni i Stenungsund igår? Och har seglat söderöver förmodar jag, eftersom Ni skall till Marstrand? Vi seglar varje sommar och rör oss i området men det här är nog en gästhamn jag har missat! Är den stor? Finns det affärer och dylikt? Blir så himla nyfiken!! ;-)
A-ja, hoppas Ni har det bra iaf! Men det låter ju onekligen så. :-)
- Helena

2007-07-19 @ 19:31:53
Postat av: Erica

Gud så mysigt det såg ut!
Jag älskar att åkabåt, funderar faktisk tpå att köpa till nästa sommar:D

2007-07-20 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0