ENSAMMA HEMMA!

Ikväll är det ensamkväll för mig o gullet. E ska strax gå ut o fira en kompis som fyller år. Jag var bjuden på en middag ute för att Viktoria snart åker men vi har haft två såna tidigare plus att jag verkligen inte vill lämna Elian nu när jag har så bra rutiner på honom. Ska bli jätteskönt att bar amysa, min mozarellapizza står i ugnen o sen har jag otaliensk chokladglass i frysen. 

NU fick jag hejdåpuss, ska läsa bok för Elian nu så han bajsar ;)
Update: han behöver inte läsas bok för hör jag nu..... 

Jag ska HOPPAS jag iaf, lyssna på Ebba Von Sydow som är på webradion i repris kl 20. 

http://www.radiocity.se/gbg/index.aspx   så väljer ni lyssna direkt, kan ej länka med macen =( 

Kommentarer
Postat av: Cat

vilken webradio, eller är jag dum dom frågar??

2007-07-26 @ 19:13:35
URL: http://denenklaste.blogg.se/ooops/
Postat av: josefine

ABSOLUT INTE!! Nu la jag in en adress =)

2007-07-26 @ 19:27:49
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Sandra Martinsson


Till prinssesan Vicktoria
Hej prinssesan Vicktoria jag undrar hur det är att vara prinssesa*
Jag vill vara en prinssesa som du.
jag har ett rum som ditt fast i mindre. Dan 24:de
fyllde jag 13 år
har du fyllt år?
När jag blir stor vill jag vara som du har några frågor åt dig.
kan jag få en bild på dig?
vad gör du?
har du hus djur?
jag har två katter den största heter Ninja och dan minsta heter Zmulan
är det roligt att vara prinssa?
jag heter Sandra kalla mig Sanna
mvh sandra

2007-08-31 @ 08:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0