God Natt!

Elian lekte järnet innan han skulle sova men tillslut gned han sig i ögonen o då är det BUMS i säng. Nu ligger han o har druckit en halv flaska vatten o skriker lite smått så jag springer emellan glassen o radion o Elian ( lägger ner, stoppar om , sjunger, går ut. Vatten ibland. ) 

Godnatt allihopa!

Står utan stöd
trött o på pyjamasfötter = inte så länge =) 

Får jag äta på den här för att Pappa inte är hemma Mamma??

NU sover han, 16 minuter tog det idag!!!


Jag är SÅ arg på hunden ovanför som står på balkongen o skäller HELA tiden, typ dygnet runt. Jag frågade lilla tjejen med KNALLROSA hår som cyklar o cyklar utanför ( ca 6 år) om hunden var ensam hemma. Då sa hon MAMMI o cyklade vidare. Haha lite fult att fråga henne men jag måste veta. Ska ta tag i detta imorgon, jag menar visst barn kan skrika då de är små men när de blir större o trotsskriker ställer man väl dem inte på balkongen så de stör ALLA?? Då tar man in barnet o pratar. Samma med en hund, ta in hunden o uppfostra den eller lyssna på dess skällande tills du blir galen, utsätt INTE grannarna. Elians fönster står öppet o han hör allt, men verkar inte bry sig. PUH!

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Guuud så söt han är :)
Kul att följa hans utveckling.
han är ju så duktig mvh Jessica

2007-07-26 @ 20:36:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: josefine

Tusen tusen tack!!!! jag tycker detjag med =)

2007-07-26 @ 20:39:06
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej. Tycker att ni har en så snygg soffa. Vart har ni köpt den? Å va det längde sedan? Mysig, hemtrevlig blogg.

2007-07-26 @ 21:48:23
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0