hemma hos oss

Jag fixar o packar upp, de nya sängkläderina ifrån MyFiirstRoom är underbara. Men jag beställde tydligen tre istället för två par. Nu går mina killar ut på en tur, så jag ska passa på att få mer gjort härhemma.


Jag har så mycket jag vill fixa, köpa ny soffa, nya hyllor, kasta ut vår hemska byrå mm. Men det verkar ju som att det är PERFEKT fixarväder denna vecka =) Har som mål att:

*ev resa hem till Svall en gång till, vi får se vad vi orkar
*segla i Danmark
*hålla ettårskalas för vårt mirakel, då ska allting hemma vara okej ( hyllor uppe o soffa på plats, men levtid på ikea är lååång om dagen så vi får se) Inte hela världen om inget är klart heller, kärleken är störst. 

Oj oj som det gungar fortfarande för mig efter båtlivet ...



Kommentarer
Postat av: Renée

Är den rosa texten skriven på väggen? vad står där?

2007-07-23 @ 15:49:05
Postat av: Caroline

Åh vad fint ni har fått det i sovrummet! Du har verkligen god smak vad det gäller inredning. Klassiskt romantiskt liksom, det gillar jag! Fin detalj med texten, känns som du bloggat om det tidigare? Eller var det kanske AnnaStina? Håller med dig om att det verkligen en riktig pysslarvecka, känns som hösten är här nu. :( Tur att ni lyckades få skapligt fint väder några dagar här på Västkusten ändå... Fast ni åkte härifrån i lagom tid - idag var det 10 grader (!) och spöregn när jag gick till jobbet. Man vill bara krypa ner i soffan med en filt och varmt te.
Hoppas ni får en riktig mysdag! Kramar

2007-07-23 @ 16:01:18
Postat av: Jill

Vad fint ni har det!

2007-07-23 @ 16:43:03
URL: http://wegerup.blogspot.com
Postat av: Alice

Är också nyfiken på vad det står på väggen..! :) Fint var det verkligen!

2007-07-23 @ 16:46:24
Postat av: julia

"Kärleken ser inte med ögonen utan med själen", tycker jag att det står om jag ser rätt :)
Hur fint som helst!

2007-07-23 @ 16:51:36
URL: http://honjulia.blogg.se
Postat av: Sofia

jätte vackert !

2007-07-23 @ 18:32:58
URL: http://sofajas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0