kurera

Oj så trötta vi är idag!!! Igår var det supermys med filmer o godis. Idag är det höstväder igen o vi kör hem ikväll. Idag är planen att packa, dricka mycket vatten o äta nyttigt, vara med Morfar o shoppa hem lite barnmat, disktrasor ( älskar Wettex =)) o evt köpa en ny kamera. Jag orkar inte något mer. Är så himla sliten. Men imorgon vaknar vi hemma i Oslo - DET ska bli så mys!!!!

Elian vaknade o skrek inatt o ville ej sova. Superpigg klockan 5 o jag o E är trötta o sover på skift. Småbarnslivet =) 



Har kikat på rosa kameror hit o dit men denna finns på Siba till reapris o verkar vara den absolut bästa! Så vi kör på den, har varit väldigt nöjd med min Canon tills usbkabeln började krångla!

Kommentarer
Postat av: mams

Kör försiktigt nu !!!Vi ses snart o. då hoppas jag på härliga soliga seglingsdagar. Älskar er!
Mams

2007-07-09 @ 10:09:25
Postat av: Malin

Den där kameran köpte jag förra veckan. Är jättenöjd! :)

2007-07-09 @ 10:36:52
Postat av: Anna-Lena

Ha ha... vi är oxå på semester hemma i Sverige och på min handlelista står disktrasor! :D För jag gillar dem med mönster på?!... och de har inte ica i drammen! ;D God tur hem då!

2007-07-09 @ 10:51:29
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: AnnaStina

Sötaste vännen min! Jag önskar er en riktigt trevlig hemresa. Kör försiktigt! :-) När är det ni reser iväg igen? På segelsemestern? Jag vet ännu inte när vi är tillbaka i Oslo men jag längtar till vi ses igen! Johanna bad mig hälsa till Elian också, hon saknar honom! ;-) Och du - saknar våra sms...
Kramisar! :-)

2007-07-09 @ 10:58:28
Postat av: Jenny

Har frågor angående MK produkterna.Säljer du dem fortfarande?Skulle behöva ett rouge,läste i tidigare inlägg att du var nöjd!Kan man köpa via dig?Bor i Finland och vet ingen som säljer..Kram:)

2007-07-09 @ 11:52:14
Postat av: Vici

Hej stönos! Glad att höra att ni kommer hem till Oslo imorgon. Sitter på Samson nere i byn och tar en macciato innan jobb...Lämnade av Alli imorse. Skall till ODEON imorgon efter jobb runt 2130...kommer du? Eller är du alltför trött? När åker ni på segling? Vore mysigt att ses innan. Kram kram

2007-07-09 @ 13:24:29
Postat av: sanna

Den kameran e GRYM! =)
jobbar just i ett siba varuhus!
hoppas du får en bra dag!
mvh sanna

2007-07-10 @ 10:09:54
URL: http://sanna86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0