min Jess


Nu ska jag hoppa i sängen!!!!


Kommentarer
Postat av: Mia

God natt! :)

2007-07-11 @ 23:31:44
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack för kvällen gumman.. Sov gott.. KRAM

2007-07-11 @ 23:47:28
URL: http://jessicaengstrom.blogg.no
Postat av: C.

BTW! Såg dig hoppa in i bilen förra veckan, fredags tror jag det var.. utanför elgiganten (sundsvall), svart passat... eftersom jag själv är från och bor i sundsvall och läser din blogg så ofta jag kan, vilket nästan blir varje dag så var det alldeles som om hjärtat stannade till typ som om jag vore kär i dig, visste ju att du skulle till sundsvall men trodde inte att man skulle skymta dig alls, speciellt inte under gatufest-veckan.. jag blev väldigt paff!! men glad :) Och nu...angående minneskortet, samma sak hände mig.. men på minneskortet (eventuellt) så kan det finnas typ som en spak man kan dra i 2 lägen fram och tillbaka. om det finns en sådan så prova dra till det andra läget och prova kortet igen! så räddade jag mitt kort :) Ha det bra!

2007-07-12 @ 09:00:08
Postat av: josefine

Mia: detsamma!
Jessica: Tack för besök, pussar o kramar!
C: ja det var jag =) Men du jag testade att dra den spärren åt bägge hållen men det fungerade tyvärr inte, men de på CANON rekommenderar ett annat minneskort som är anpassat till kameran, ska nog shoppa ett sånt! Ha det så jättebra! kram

2007-07-12 @ 09:44:08
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0