morning!

Jag somnade inte förrän kl 2 inatt, förstår inte vad som händer med mig. Känns som om jag tror att Elian ska vakna så jag lika gärna kan vara vaken. Inatt tog E honom massa gånger o klockan 5 fick han mjölk. Jag var rödflammig o hade jätteont i ena bröstet så det var ett must, har haft mjölkstockning tidigare o trots att jag tog ut det värsta innan jag la mig ( av mjölk) så var det sprängfullt i båda två redan vid tre.Efter 5matandet somnade  om en timme o nu är vi uppe o leker. Han går o går. Så himla spännande tycker han. 

Svällda ögon ska kureras o magen behöver välling så nu ska jag fixa det. Söndagen ser ut att bli solig/molnig o inget regn. SKÖNT!



Kommentarer
Postat av: josefine

ja det är så jag gör då det är som värst!

2007-07-01 @ 12:34:44
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0