solig dag!

Nu är vi hemma! Har ätit macka ifrån Godt Bröd, mums! Jag prommade med vagnen då Elian sov. Jättemysigt med sol o jag köpte god cappuccino o speltmuffins med blåbär till frukost då Elian sov. Sen in på babyshop o shoppade loss. Vi hade ett badkarsskötbord som vi varit jättenöjda med men nu innan vi flyttade ås sprack plasten som är på skötbordet. E sa släng, jag sa gå tillbaka =) 

Vi fick alla pengar tillbaka 850 kr o så la vi till 900 o shoppade följande:
resebag stor med fack o möjlighet att dra på hjul till mig o Elian
regnställ 
croscskor ( sjukt fula men han får ha dem på båten om det regnar =)) sötfula på honom tycker jag
solskydd med uvskydd vagnen
badbyxor med blöjfunktion
bodies
sen kommer jag inte ihåg om jag köpte något mer!

Nu är min mac stoppfull så jag ska lägga över på min extrena hårddisk sen utöka minnet i denna så jag kommer nog lämna in macen o ha Eivinds PC så länge + ha bloggstopp på semestern om jag klarar det.... Måste ordna det på något vis. Vill ha den externa som backup.



Kommentarer
Postat av: Sandy

Crocsskor är grymt söta på små barn!! J:s tvååriga brorsson har såna och de är så söta i strl 26!:) Tack igen för översättningen av orden!!

2007-07-13 @ 16:19:03
URL: http://www.mittegetliv.blogg.se
Postat av: josefine

ja sött =)
Det var så lite, förlåt att det tog tid jag glömde helt bort!

2007-07-13 @ 17:26:09
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Anonym

Crocs er IKKE fine nei, de er faktisk så stygge at de blir litt kuul :) Innrømmer at jeg har de selv, SYKT gode på foten! Ungene har de også og elsker de!

2007-07-13 @ 19:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0