VARMA TANKAR DYGNET RUNT

Du - gör så att vi alla inser vad kärlek är.


Idag låg jag på däck ensam o lyssnade på Lifted med Lighthouse family o började gråta IGEN. Samma sak i bilen ifrån Oslo. Jag tänker så otroligt ofta o mycket på min tjejkompis som inte längre finns med oss. Varför? Det finns så mycket jag ville DU skulle få uppleva. I mitt hjärta gör det så ont så ont att du nu är i himlen. 

Men innerst inne vet jag att du finns i den vackra blå himlen som öppnade sig idag o solen strålade. Du är där värmen finns, där man inte behöver hoppas man VET. Vet att det är evigheten.


Kommentarer
Postat av: angelica

vad fint skrivet vännen!!
ja vi alla saknar henne så fruktansvärt mycket! men vi vet att hon har det bra nu o tittar ner på oss hela tiden o ser till så vi har det lika bra! =) hon vill verkligen att vi ska leva vidare och ha så roligt o uppleva det inte hon hann med att göra... men hon får uppleva det med oss, med henne i våra hjärtan och i våra tankar! hon finns bland oss...
saknar henne så mycket! puss puss!!
och vad härligt ni verkar ha det vännen! NJUT av livet o varje dag som du sa =)

2007-07-20 @ 19:15:07
Postat av: elinis

men gumman vad är det jag läser?! vem var hur när?? uscha vad hemskt...

2007-07-20 @ 19:17:22
Postat av: Lovisa

Jag älskar den låten med dem och high och som sagt den väcker mycket hos mig med.
Jag beklagar sorgen. Hoppas du mår bättre snart. Här får du en stor kram!

2007-07-21 @ 14:26:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0