hemma tidigt!

Ikväll smet jag hem i tid, trevlig kväll med god mat men jag behöver sömn inatt o nu ska jag sminka av mig o äta lite grillad kyckling tror jag, om jag inte somnar innan jag hinner borsta tänderna =)

Kollegor!


tema : Hawaii

 
Försökte fota festen men  bara jag kom visst med =) 


Jag o min E
Jag o Anne med sommarpresenten, SESAMglasögon! Klisterlapparna kvar... fy fy :)

I denna hiss åker jag då jag jobbar, här har jag o E pussats mycket, o Lillis i magen fick en morgonpuss VARJE dag då ingen annan åkte med oss i hissen =) 



Kommentarer
Postat av: m

coola bilder =) förresten hittar inte din fina väska från hm, varken på deras hemsida eller i butik. För den är väl från hm? =/ ha en trevlig kväll!

2007-06-28 @ 20:48:58
Postat av: josefine

TACK! ja den är därifrån... skumt!

2007-06-28 @ 20:49:50
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0