igår!

Det var så trevligt hos Janina o Emil igår! Alla hade tagit med sig en rätt / sak så det fanns massa smaskigt. Sill potatis, nubbe, pajer, sallader, bröd, ostar, glass, jordgubbar, grädde, glass.....!!

Jag är småtrött idag trots att jag gick hem i tid, höll på att somna igår då jag började dricka vatten o vill gärna orka med det som verkligen är viktigt: MIN SON - MITT ALLT! Nu ska vi käka gröt här, resten av gänget sussar sött!

Hade verkligen supertkul igår, vänner är så härliga att ha, och då de samlas som igår så inser man hur KUL det vore att kunna göra så oftare!

Halva gänget!



Viktoria o jag

Mina ladies! Janina fixade nog något hon är inte med här

Men här! Värdinnan!


Pajgänget! Jag gjorde ananaspajer, V gjorde laxpaj o S gjorde spenat o feta!





Hur firade NI midsommarafton igår?

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Mitt midsommarfirande finns i min blogg =)

2007-06-23 @ 10:06:22
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: karro

fina bilder!

2007-06-23 @ 14:21:24
URL: http://lajin.blogg.se
Postat av: denise

gud så söta ni är:) jag var på landet o firade den me familj o pv!

2007-06-23 @ 15:01:51
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: Anonym

fin du är, som alltid.. elian är ju bara för söt =)

2007-06-23 @ 17:36:41
Postat av: Sofia S

Vad vacker du var!
Min firades lugnt i goda vänners lag.
Har ca 1½ vecka kvar till beräknad ankomst för min lilla baby så man vet aldrig, kan bli när som helst! Så mannen fick hålla sig borta från snappsen, tyckte synd om honom! Regnet vräkte ner hela dagen. Idag skiner solen så vi har precis gått en promenad längs stranden vid vänerns södra del, jättevackert! Grilloset låg som ett täcke över campingen.
Nu kladdkaka med jordgubbar och vaniljglass!
Fortsatt trevlig midsommar! MVH/SOFIA

2007-06-23 @ 18:40:48
Postat av: karin

firade lite halvdant med finnar, spanjorer, italienare och en och annan svensk innan det var dags att gå till jobbet. Där var det full fest hela natten. Önskar att jag hade kunnat fira på sveskt vis med regn och sill. Men vet också att många önskade sig 30 graders värme med strålande sol som jag hade. Ibland e livet lustigt!? Kolla min blogg för en bild på mig i midsommarkrans på jobbet!
pussar!

2007-06-23 @ 23:30:55
URL: http://litentiger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0