kvällen

Ikväll var det lite hejdåmiddag på Sydöst för Janina o Viktoria som ska flytta ifrån Oslo nu i sommar. Lovely mat o trevligt sällskap. Jag drack en öl till maten o en efteråt. Var så himla trött o ligger nu hemma i min säng o ska sussa. Hör ljudet av E med sina vänner som spelar poker utanför, mysigt! Mina bröst är verkligen silikonlika, önskar jag kunde lägga in en bild haha nejdå men ni som ammat vet hur det känns... O inatt ska han inte ammas....


Söta Viktoria!

supertrött Mor på vift


Janina testar sin avskedsgåva, MaryKaylipgloss ( både Viktoria o Janina använder Mary Kay ansiktsprodukter =))

Viktoria o jag!

Hanna ifrån Uppsala var också med men jag lyckades inte fånga henne på bild.

Nu: sova i nybäddad säng...


Kommentarer
Postat av: Malin

mmm, maten såg riktigt god ut :D

2007-06-30 @ 00:50:41
URL: http://enlitenmalin.blogg.se
Postat av: Mia

Hjälp mig välja linne från Spreadshirt, kolla inlägget "Hjälp mig välja!" och säg vilket linne du tycker är snyggast! ;)

2007-06-30 @ 00:53:39
URL: http://miizing.blogg.se
Postat av: Jenny

Hej..Jobbar du alltså med MaryKay produkter eller är du bara ett fan?Tycker själv de är härliga men lite dyra..:)Ha det bra!

2007-06-30 @ 07:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0