skor!

skor!

Jag var ute efter helst bruna remsandaler men föll pladask för dessa! Zara.

Fann mina drömskor som hade passat till vardags perfekt, svarta med kilklack o peeptoe men väldigt basic i tyg. Men de var så otroligt hårda o konstiga i passformen (OASIS) men en fin tunika/klänning shoppade jag på rea. Jag är ingen reabrud = hittar sällan något men denna har jag kikat på tidigare. Blir min midsommarklänning tror jag, sött o kvinnligt.

Nu har vi ätit grillade kycklinglår med god vitlökspotatissallad, mumsig beasås, bröd o philadelphia. E är på fotbollsmatch o jag o C ska mysa med en STOR skål med godis :) Det är SÅ mys att ha henne här.

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Darling! Ser på senaste bilderna att du har det hur mysigt som helst med C. Det gör mig glad! :-) Hoppas att jag får till att träffa henne nu då hon är här :-) Idag blev det lååång lunch med Heidi som jobbat hos mig och det var såå skönt att prata gamla Gizmo minnen, känner att jag har behov för det ibland. Hon är den som har jobbat mest och längst hos mig. Jag och Johanna har inga planer imorgon eller fredag så vi tycker det vore jätte mysigt att ses! Vi kan ju eventuellt komma och hälsa på er? för hur gärna jag än hade velat bjuda hit er så är det INTE kul att vara här inne i "fängelset" bakom all denna plast.. man anar inte om det är sommar el vinter ute och det känns bara instängt. Tror kanske jag och sessan reser bort snart igen... Önskar er en super mysig godis kväll!
Kramis! :-)

2007-06-20 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0