SØNDAGSMORGON

Hela familjen vakna! Elian har varit mer eller mindre vaken sen klockan 3. Jag måste snart sluta amma kænner jag. Allt bitande plus att det snart ær dags før det eftersom han ær så stor. Men jag har ammat længe eftersom han tycker om maten o nærheten plus att hans Pappa har en del allergier, pollen o exem.

Vi kommer trivas toppen hær, det kænner jag. Vi skulle haft lite frukost bara, får gå o shoppa snart.... Dop i samma kyrka som Elian døptes i klockan 11 idag, solen strålar o vi ska fortsætta flytta efter dopet. Galet flyttvæder igår, stekhet sol.

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Det är ju ingen vits att fortsätta bara för att man "ska". Biter han och du får ont tycker jag du kan anse det vara dags! Det går ju att mysa massa iaf! :D Ha en skön söndag i nya lägenheten. Gratulerar! Om ni bor nära jobbet bor du inte nära Torshov då? Det var där vi bodde i Oslo (länge sen nu, tiden går så fort ;)

2007-06-03 @ 11:18:38
URL: http://annalenastroberg.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0