SPÄNNANDE!!

Jag o E myste i solen då Elian sov sin eftermiddagslur i vagnen o nu käkar Elian leverpastejmacka för fulla muggar. 

GRATTIS Karolina Lassbo som jobbar på Metro, hennes blogg kan ni läsa här: http://www.metrobloggen.se

Jag är lite kluven, det låter ju himla smart... men kan man då få sin nuvarande blogg överförd till ett webhotell? Någon som vet hur man gör det? Skulle nog fortsätta härinne också, jag skulle nog dubbelköra en stund tills alla har vant sig vid en ny adress. Eller så blir jag kvar här.... Mycket att tänka på! 

Update: Men jag får nog inte ens ha min blogg där, då jag inte är folkbokförd i Sverige. O jag tycker min blogg är fin o jag gillar tanken att jag själv kan påverka hela utseendet, annonser osv... 



Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tycker det känns lite trist att alla helt plötsligt ska gå över till Metrobloggar... men man vänjer sig väl :)
tydligen går det att få sin blogg överförd, såg att Engla hade gjort så

2007-06-18 @ 18:30:31
Postat av: Engla

Nej den är inte överförd, och inte ens klar. Är inte särskilt nöjd ännu så det lär väl ta ett tag :-)

2007-06-18 @ 19:10:00
URL: http://www.englasshowroom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0