varm dag

Mysig dag trots tröttheten!
Inget regn som utlovat men massa värme.

Vi gick o mötte Anne på BI o tog en cappuccino ( GOTT!) o sen vidare till Majorstua med tbanan. Mötte också Berit o Anette på BI så jag tog en bild på dem, de är så duktiga som pluggar sista spurten nu för examen.


Studentflickor!

Sen vidare o mötte Aslaug, Monica o Nickolas! Jättelängesen vi sågs o jag var extra snurrig idag, så hungrig o så trött men vi hamnade tillslut på McDonalds, mumsigt med kyckling Supreme o minimorötter. Nu kom vi nyss hem o jag lagar käk. E ska på fotboll o spela ikväll så jag donar väl vidare här hemma då. Eller slappar i soffan.

Monica med killarna på H&M i provhytten bredvid min då jag provade bikini.


Speglar är spännande!!


McDonalds!
Aslaug säger jag spärrar upp ögonen på bilder, kanske jag försöker se piggare ut?? :)

Ny bikini, orkar inte vara helt utan kläder så tog på mig Es skjorta i all hast. 
Blir nog fin då man är brun, H&M, hann inte kika mer än så idag. Halva eller hela stranden har nog denna i sommar, men vad gör det?! Ska nog vara på barnstränder o ganska mkt i skuggan med en tunika över!





Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin! och du har inget att skämmas för =)

2007-06-05 @ 17:34:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: lisa

ursäkta men inte riktigt min stil. .

2007-06-05 @ 18:31:55
Postat av: lisa

DU ÄR SÅ SJUKT, SJKUT VACKER OCH SÖÖÖÖT ! <3

2007-06-05 @ 18:34:59
Postat av: josefine

evelina: tack!!!
lisa: oj tack!!!

2007-06-05 @ 21:46:55
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0