OJ!!!!!!

Jag la ner Elian efter gröt + kort amning. Inte hört ett ljud sen dess.....ska kika till honom nu...
Han sover sååå sött, på sidan mot sin kanin. Han andas tungt o skönt, det är min LYCKA. Att se o höra hans andetag.

I magen så var hans minsta livstecken det bästa jag visste, han sparkade, boffade med sina händer långt ner i magen o hickade OFTA. Det gör han fortfarande. =)

Nu ska jag njuta min nya favorit center ( hjälper inte min bikinimage på traven =)) o se Singel i byn. E har laddat ner nyaste Greys åt mig, jippie!! Men han ser fotboll så jag får snällt vänta.

Kommentarer
Postat av: cassie

Ni har alltid så underbara dagar=)varför vill ni inte bo kvar i eran lägenhet ni bor i nu för?
Ha en fortsatt trevlig kväll med din familj!

2007-05-13 @ 20:07:46
Postat av: Jossan

meeen du har väl ingen mage? du ser ju alltid så smal och fin ut!

2007-05-13 @ 20:12:58
URL: http://www.jossansblogg.com
Postat av: josefine

cassie: ja vi har det lyxigt nu! Vi vill ha mindre + ingen trapp i lägenheten, balkong o öppet kök till vardagsrummet!
Jossan: den borde tränas lite =) tack!!!!

2007-05-13 @ 20:19:19
Postat av: mams

Är såå nyfiken på lägenheten.

2007-05-13 @ 20:49:06
Postat av: josefine

mams: du ska få se den nästa gång ni kommer, när hämtar ni spegeln?

2007-05-13 @ 21:02:41
Postat av: cille

Jag läste att du hade använt silvershampo för att få bort gula toner i håret. Får jag fråga vilket märke det var du använde? Räckte det att tvätta håret med det en gång? Jag har fått lite väl guldiga toner i håret efter senaste besöket hos frisören.....

2007-05-13 @ 23:01:47
URL: http://cille.blogg.se
Postat av: josefine

cille: jag använder Loreals, tvättar först håret med vanligt shampoo o sen silvershampoo i botten ca 2 minuter, skölj o Voila! Lycka till!

2007-05-14 @ 07:48:22
Postat av: cille

Tack för svaret! Jag ska prova med silvershampo och hoppas att det blir bra!

2007-05-14 @ 13:53:06
URL: http://cille.blogg.se
Postat av: Frk S

Ang silvershampoo så måste man vara lite försiktig med det oxå tror jag, jag hade en väninna som blev lilaaktig av sitt silvershampoo efter ett tag=) Men hon kanske hade överdoserat i ren desperation?! Det står väl kanske på flaskan hur ofta man ska använda det eller så? Jaja, var uppmärksamma iaf! Mvh/Anna

2007-05-14 @ 17:52:43
URL: http://frokenspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0