Planen..

gick sådär! Men sov iaf till 3 då skatten vaknade, åt o somnade om. Sen vaknade han 5 o sen var han mer eller mindre vaken o låg bredvid mig. Trött är jag idag men sitter nu med min vällingkopp o solen strålar utanför, det hjälper SÅ mycket!!!

Det ska bli 15 grader idag o jag o Elian ska möta Viktoria på Grynelökka o luncha idag, hon har skrivit sin examen då. Ska kika efter en svart skinnjacka med trekvartsärm, en sån tight behöver jag. Ska bli SÅ mys att ses, vi går en prommis dit så vi får dagens motion!



Kommentarer
Postat av: Erika

Du är otroligt fin, trots lite sömn :) Jag har själv en dotter på 6 månader. Som tur är så sover hon hela natten, ändå är jag trött ;) Hur mycket sover din son på dagarna? Ha en underbar dag!!

2007-05-23 @ 08:05:45
Postat av: Emma

Hoppas ni får en bra dag! Jättefin blogg. ett tips när du C dina bilder så lägg de mitt på bilden. För lägger du det nere i hörnet så kan man klippa bort det och använda bilden. HUr gick det med den där personen som använt alla dina bilder och byggt en egen blogg?

2007-05-23 @ 08:11:36
URL: http://livetenligtemma.blogg.se
Postat av: josefine

Erika: tusen tack, du ska skatta dig lycklig om hon sover så bra =) Han sover ca 30 min på morgonen, 1 timme då vi prommar o ca 30 min på eftremiddagen! DETSAMMA!
Emma: tusen tack! ja jag vet det, ska börja gära det igen. Många som klagade på bilderna men säkerheten känns viktigast! Jag har inte orkat ta tag i den personen ännu....

2007-05-23 @ 08:15:48
URL: http://prinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0