stolar....

ÅÅÅ vilken mysig kväll! O bilsäte + isofix är sålt, en gravid tjej såklart som köpte den. Vi hann prata ganska länge då hennes kille hömtade bilen, jag o E pratade om första tiden, förlossning, andning o massa. Man känner att man vill ge råd o hjälpa o jag blir sååå avis på magen, det sa jag också =) Sött par som fick en superfin stol efter Elian, deras son skulle kanske heta Einar, passar ju perfekt!

Imorgon shoppar vi nog denna BeSafe  iZi Combi i helsvart, den ska vara en bra stol!

Combi


Kommentarer
Postat av: Sofia

Har exakt den blå du har i bild till min dotter, stolen är SUPER! Den anses också vara den säkraste på marknaden!!!

2007-05-09 @ 08:12:38
Postat av: josefine

så bra!! jag har hört att den ska vara bäst =)

2007-05-09 @ 08:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0