4 sale forts...


V&Rkjol
aldrig använd stl 40 ( som en 38)
pris 450 kr. För stor för mig nu.
E vill jag ska behålla den =)


Svårt att ta bild på denna. Den är lite stor för mig. Man kan ha sidenband i midjan ( små tunna "hylsor" till det) jättefint!
Soaked In Luxury kjol med spetskant. stl L ( jag tror den är mer som en M)
pris 200 kr. 150 kr.




Väska svart pris 250 kr.





Grå härlig klänning m hängslen o lite ballongkjol. Använd en gång.
H&M stl 38
pris 200 kr.





Silverväska OASIS nypris ca 500 eller 600 kommer ej ihåg. Den har någon svart fläck ifrån hjulet på vagnen då den hängt där. Jag tycker så mycket om den så får jag inte begärt pris så behåller jag den =) Allt är färdigprutat o klart o exkl frakt.
pris 300 kr.


Svart klänning m hängslen.
Akryl one size ( stl s-m gissar jag)
använd en gång.
pris: 150 kr

Dessa är för stora, stl 38. Använda max två gånger.
pris: 100 kr

Dessa också
pris: 100 kr



Jacka (Velour by Nostalgi stl M)För stor för mig. Svartgrå med tryckknappar, härligt lurvigt foder o en liten kjol nedtill.
pris 300 kr


Fin klänning Mango stl L(för stor för mig nu), använd en gång som nyårsklänning.
Assymetrisk nedtill o utan axelband. Klassisk.
Pris 250 kr

Se också här!

Maila [email protected] vid intresse!

Ps. det känns jättesvårt att välja vad man ska sälja o inte o vi har fotat i farten här hemma o jag har TVINGAT mig själv att inse att jag inte har plats o att för stora / för små kläder inte används....Jag skriver vad som är för stort för mig så ni inte tänker att det passar dig som har min stl nu.

Kommentarer
Postat av: kim

Tycker också du ska behålla den rosa v&r kjolen! Sååå fin på dig.

2007-11-04 @ 18:53:41
Postat av: sara

behåll den rosa kjolen den är ju hur öt som helst, måste väl kunna gå tt sy in eller ngt om den är för stor?
fin blogg!

2007-11-04 @ 22:03:06
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: sophia

Jag är sugen på din grå ballongkjol. Finns den kvar? Mvh Sophia

2007-11-04 @ 22:53:21
Postat av: Fia

Gud vad du passar bra i V&R-kjolen! :)
Verkligen jättefin .. du borde inte alls sälja den :) Men jag förstår och känner igen det där med att ha ont om plats i garderoberna :P

2007-11-04 @ 23:36:29
Postat av: Maria

Hej!
Jag tänkte själv göra en liten utrensning i min garderob och sälja lite saker via min blogg...
Behöver man ha tillstånd för det?

//Maria

2007-11-08 @ 14:55:06
URL: http://lilldonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0