Dagens ögonblick:

Nu har jag fått mail med alla bilder ifrån dagen!

image2438
Skrutten ser lite trött ut ( han var det, man blir det av LEK) o så poserar han så fint =)
Men hans ena öga har ett litet jack under sig, han föll o slog sig så han ser extra sliten ut.

image2439
Här spelar de på Johannas piano, ett sånt måste vi shoppa! Han ÄLSKADE det. Han står o väntar på sin tur här tror jag, eller så är han less på att ha sin MAMArazzi i närheten när han är med sin tjej..?!

image2440
På haklappen Elian fick låna av Johanna ( tackm misstänker att färgen blått inte helt faller i smaken?) står det PAPA is the best! Här mumsas det lasagne, de delar såklart på allt.
Söta är de med sina fågelungemunnar som gapar stort.

image2441
Fina o smutsiga. Smutsiga barn = lyckliga barn!? Mat runt munnen o Elian lär Johanna att dra fram ALLT ur skåp o lådor... Misstänker att han har aningens dåligt inflytande på Miss Pink? =)

image2442
Här har de nyss pratat med E, Johanna är så söt här hon vill VERKLIGEN hålla i telefonen...

image2443
SUPERMOM! Underbara fantastiska AnnaStina, hon är en varm människa!

image2444
Jag o en trött skruttis. OJ så länge vi stannade!

image2445
Måste bara spela EN gång till innan vi går...

image2446
Som min lilla systerdotter. Att få vara nära o uppleva att ett barn växer är så STORT, jag har alltid älskat barn o saknar mina syskonbarn VARJE dag. Men de tillfällen vi får tillsammans är otroliga. Så länge ser jag på Johanna som min lilla Systerdotter o det kommer bli TOMT då de bor i Thailand... Sen vet jag innerst inne att hon ALLTID kommer ha sin plats i mitt hjärta, jag smälter då hon ler o kramar mig.

image2447
Avslutar med bolibompa i soffan, Johanna smakar Elians vatten....
image2448
o Elian dricker.
Dessa sötnosar är GLADA i varandra o jag är lycklig som får vara med då de myser.
TACK igen för idag o tack för att din kamera levde idag hihi =)

Kommentarer
Postat av: Angel

Åh så härliga bilder.

2007-11-20 @ 21:56:59
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Linn M

Vilka underbara bilder på de små :) Jag blir så bebissugen då jag läser din och Anna-Stinas blogg. Sambon min tycker jag är galen som kollar på bebisbilder (=era) bloggar varje dag, haha. Ha en underbar kväll!

2007-11-20 @ 22:05:26
Postat av: josefine

Angel: tack söta!
Linn M: Tack!!! Vet du, att få en bebis är det mest UNDERBARA man kan göra. Visst det är mycket jobb, lite sömn o utmaningar MEN kärleken är obeskrivlig! Om din sambo är the one så övertala honom ;) KRAM o tack för dina ord, jag blev lite rörd =)

2007-11-20 @ 22:10:40
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: Linn M

min sambo är definitivt the one, har varit tillsammans i 7 år :) Men jag känner mig lite ung ännu för att bli mamma, vill hinna med en del, t.ex. avsluta min juristutbildning, är ju bara 22 så har tiden framför mig. Men ung mamma vill jag också vara, haha, vilka problem. Så länge får jag drömma mig bort i bloggvärlden till dessa söta bebisar :) kram

2007-11-20 @ 22:20:56
Postat av: josefine

Jag förstår det, allt har sin tid! Lycka till!!!
kramar o tack igen!

2007-11-20 @ 22:29:51
URL: http://prinsessans.blogg.se
Postat av: mini

åå underbara posen på första bilden, vilken stjärna :) mini

2007-11-21 @ 11:54:11
URL: http://www.mamamini.blogg.se
Postat av: Pediastargateinfinity

Nice security code.
Does it work?

2008-01-09 @ 06:16:48
URL: http://pediastargateinfinity.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0