dagisbesök

Sådär, nu sover en trött Elian ute. Han somnade direkt då jackan åkte av, ulldressen på o vagnen ut i sköna friska luften!

Vårt besök på dagis var perfekt. Jag gick därifrån med en trygg, varm, glad o mysig känsla i kroppen. Vi blev mottagna av "styreleder" direkt trots att vi ej avtalat tidspunkt. Barnen i Elians ålder ( hans avd) var på tur men han lekte o testade saker på sin avdelning o jag o Inger pratade. Hon är en fantastisk person o jag fick god inblick. Imorgon har de trollfest där som han missar men nissefesten hinner han med i december!

image2193
På väg hem igen! Hejdå Dagis - Vi ses snart igen!
Ambassaden tar vi imorgon då E ej kom ifrån jobb men det hade ju ändå bara varit dumt då Elian är så trött. Nu ska jag se slutet på Efter Tio på tv4 o sen se filmer The Hours som vi ej hann se igår. Vi såg en film med Demi Moore o Kevin Kostner.

Här kommer en minidagens:


svart linne h&m, svart tunika Lindex, grå / svartrandig kofta h&m, gråa jeans 2 blocks south. lila sjal, gåva från USA.

NJUT nu denna onsdag!!!

Kommentarer
Postat av: Angel

Han ser ut att trivas =) ha det så mysigt!

2007-11-07 @ 12:22:15
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Katarina

Fin blid på dig idag! :) Var det Mr Brooks ni såg? Den såg jag häromdan, superspännande och bra tyckte jag!

2007-11-07 @ 12:32:37
Postat av: Anna

vad skönt att det gick bra! Vilken fin sjal du har på dig, härlig färg!

2007-11-07 @ 12:59:25
URL: http://toplook.blogg.se/
Postat av: Zandra

Kul att de kändes bra. Det är viktigt! :-) Ha en skön Onsdag och ta hand dej!
Kram kram

2007-11-07 @ 13:18:13
URL: http://lillalallas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0